Adam Šafránek je zodpovědný za koordinaci marketingových aktivit v regionu střední a východní Evropy (13 zemí) pro týmy pronájmu maloobchodních prostor Cushman & Wakefield. Příprava B2B obsahové strategie, marketing na sociálních sítích, udržování korporátních komunikačních kanálů, event management, design a příprava propagačních marketingových materiálů, koordinace a kompletace pitchů, správa a vývoj webových stránek a přeshraniční spolupráce s týmy napříč regionem EMEA.
Portfolio klientů zahrnuje PRIMARK, Sportsdirect, L’Oréal, GAP, Tezyo, Unilever, TimeOut Market, CPI PG, Crestyl, Penta Real Estate, Generali Real Estate, Cromwell Property Group, VIA Outlets, Lordship, REICO, Ahold, Metrostav, NEPI Rockcastle, R2G, Kaprain Group nebo Atrium Real Estate.
Před Cushman & Wakefield Adam Šafránek spolupracoval se značkami jako Baťa, Microsoft, Huawei, Jim Beam, Johnie Walker, Tullamore Dew, Canon, Samsung, Thule, Proper Cloth, Zalando, Philips, Moët Hennessy, Angelo Galasso, Kingswood nebo Baldessarini.