Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman & Wakefield, která je exkluzivním letting agentem projektu Dornych: „Projekt Dornych v Brně je revitalizací tradičního obchodního prostředí v centru města, kde více než 40 let existoval dominantní obchodní dům Prior a následně Kmart a Tesco.
Dornych tak bude jedním z nejzásadnějších redevelopmentů staršího maloobchodního projektu na multifunkční projekt v centru města v České republice i střední Evropě. Bude kombinovat dohromady několik funkcí, jako je maloobchod, restaurace, bydlení, kanceláře a velké množství veřejné plochy pro pořádání různých akci a kvalitní trávení volného času v pěkném a bezpečném prostředí.
Multifunkční projekt Dornych je zároveň plnohodnotnou dostavbou centra města Brna, v atraktivní lokalitě mezi historickým centrem, vlakovým nádražím, autobusovým nádražím a jedním z nejúspěšnějších nákupních center v Česku, OC Vaňkovka.
Přes stávající starý projekt Dornych v dnešní době proudí přes 75 000 lidí denně a místo je také významným dopravním uzlem s nádražími či stanicemi vlaků, autobusů, tramvají, trolejbusů i městských autobusů.
Vzhledem k dalšímu plánovanému rozvoji jižní části centra města bude Dornych také důležitou vstupní branou do této lokality a atraktivita jeho dnes dominantní pozice bude dále růst. S dalším rozvojem developmentu kanceláří a bytů v této oblasti se očekává další nárůst počtu obyvatel a uživatelů v této oblasti a s tím spojené průchodnosti, návštěvnost a vytížení tohoto unikátního multifunkčního projektu.
Podobné multifunkční projekty na významných dopravních uzlech, které zásadně změnily k lepšímu celá území a prostředí, patří např. v Praze: lokalita Anděl, kde byl katalyzátorem multifunkční projekt Zlatý Anděl, náměstí Republiky s projektem Palladium, Národní třída s multifunkčním projektem Quadrio nebo v poslední době probíhající výstavba projektu Masaryčka mezi Masarykovým nádražím a Florencí. Všechny tyto projekty měly velice pozitivní dopad na změnu a zvýšení atraktivity celého území, který se projevil zásadním nárůstem návštěvnosti, kvality zákazníků a uživatelů lokality a také zhodnocením nemovitostí v oblasti.
Centrum Brna je společně se stávajícími projekty OC Vaňkovka a plánovaným projektem Dornych jednoznačně největší nákupní, společenskou a kulturní destinací na Moravě s celkovou velikostí maloobchodní plochy přes 100 000 m2, s perfektní dostupností prostřednictvím ekologické hromadné dopravy či pěšky, ale také s dobrou kapacitou a dostupností pro automobily.“